Forbidden Love .
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Buka cerita Baru , Cerita tahun 2012 :)
Sunday, January 1, 2012 • 5:08 AM • 0 comments



Bismillahirrahmanirrahim ,

Masing-2 tahu , yang harini masuk lah tahun 2012 , semoga tahun ini menjanjikan hijrah yang lebih sukses dan terbaik untuk diri kita . 2011 sentiasa dalam lipatan kenangan .

Nak cerita pasal 2011 ? Tak yah laaa . Ape ? Nak jugak ? Boleh-2 .
Ni macam timeline 2011 jugak lahh ye . hehe :)
Start 2011 , aku teruskan hidup aku dekat Smka Pedas , mulekan hari-2 di sana . Then , teruskan menuntut ilmu kat sane , macam-2 yang aku dapat , ilmu dunia , ilmu akhirat , ilmu persahabatan , ilmu .. macam-2 ilmu laah kan . kecuali ilmu pengasih . haha ;D



start 2011 , aku duduk dorm 8 , sama-2 dengan Shidaa , Arifa , Shasha , Harisah , Aeca and Atyn Iela . So , macam-2 kenangan dengan mereka ni . Ade sekali tu , Alliena *dorm lain * dtg dorm kami , kebetulan time tu shasha , arysa dan yg lain-2 tnga lepak dengan akak dorm kami , kak Khumai , liena dtg dan dia buat lawak sampai aku tngah minum air tersembur dekat dy , tergelak punye pasal , *padan muke kau , haha* , tapi , esok pagi tu , kak Khumai demam sebab gelak terlampau sangat . Kesian dy. Haha . Untuk ahli dorm 8 2011 , aku mintak maaf , kalau ade wat salah ngn korang selama kita satu dorm ye . Halalkan makan minum yang kita share .



Tahun 2011 , baru aku mengerti indahnya ukhuwah , juga tahun dimana aku kenal dengan insan yang bernama Nur Aishah binti Zainuddin . Beliau laah yang banyak sgt membantu aku , tolong bg nasihat , tolong faham hati aku . Kitorang kenal pun tibe-2 , sebelum tu pun kami tak pernah kenal . Dengan dia lah aku kenal erti ukhuwah . Jujur , tak pernah rasa manisnya ukhuwah sebelum kenal dengan akak ni . dan time aku nak pindah un , akak ni menangis dengan aku . haha , terharuu . Btw , thanks ea kak ecah ,untuk semua , Saya doakan akak jadi KB yang baik tahun nii . Dakwah itu tanggungjawab bersama ;)

Dalam 2011 , aku masuk dalam keluarga bahas , buat tahun 2011 , ketua ialah Zuhid , dan senior yg lain , kak Wafa , kak Ummi , Kak Zulaila dll . So , memang best kenal diorang . masuk keluarga bahas ni boleh kenal jugak dengan alumni yang aku agak tak kenal . Slalu bila diorang dtg sch , aku tengok je diorang katdepan musolla wat speech. haha.As example , Abg Hafizuddin Jasmi , Abg Hizbul Alifi , Abg Rashidi Daud , Kak Atiq dll . I'm so proud of uollss :D Buat mereka ahli keluarga bahas , saya minta maaf andai ada salah dan silap semasa bekerjasama dengan kalian .

Team bahas :D

Tahun 2011 , aku pindah ke Smtsi , tampin atas sebab-2 tertentu , 2-3 hari pertama tuhh , memang menangis gile-2 arh . Maybe sebab rindu kat shida and kak ecah . haha . bile dah masuk sch tuu , tak kekok sangat sebab kawan-2 sch rendah ramai sch situu . hehe ;)

Then , ade satu hari , tetibe terserempak ngn cikgu mohd kat dalam Pc World Tampin , time tu aku nk g repair laptop , dengan mak aku , kebetulan mak aku kenal ngn ckg mohd , then diorng un borak dan borak dan borak , dah habis borak tibe-2 ckg mohd ajak aku pegy KGUQ , aku senyum dan kata InsyaAllah .

Dan Allah gerakkan hati aku untuk sertai KGUQ , memang best . tahun dpn kalau ade lagi *tahun dpn lakk , tahun ni laah , haha*, korang join lah ye , boleh aku jumpe korang sambil kita menyertai taman-2 syurga . hee ;D dan disinilah bermula perkenalan antara aku , dia dan mereka . Dan ini sekali lagi mengajar aku bahawa , Ukhwah itu Indah . Terima kasih buat anda , haizatul jannah , nurul asyikin , tasya rina , nurul nadhirah , anis syafiqah dll .


Dan hasil pertemuan drpd KGUQ ni , kami buat usrah , kebetulan time usrah tu , birthday aku , so , macam-2 laa yang terjadi time usrah tu , menangis , ketawa dan macam-2. sungguh itu kenangan manis buat ukhuwah kita :)

Inilah antara insan-2 yang membuat aku bahagia sepanjang tahun , expecially , Ummi , Ummi and Ummi dan Ayah aku * mereka berdua bukan shj buat aku bahagia sepanjang tahun bahkan sepanjang hidup :)* , sahabat-2 smka pedas , sahabat-2 Tunku syed idrus , dan sahabat-2 Kguq , juga sahabat-2 mukabuku :)

Semuanya hasil ketentuan Allah , "Kita merancang , Allah juga merancang , namun Allah sebaik-2 perancang."
Setiap rancangan Allah punya hikmah tersendiri . Salam sukses , Assalamualaikum :)

p/s: semoga kita berjaya mencapai visi dan misi 2o12 :)




PASTFUTURE
BONJOUR
"Mereka merancang, Allah juga merancang. Sesungguhnya Allah sebaik-baik perancang." 'Ali Imran:54


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Hari Raaayaaaa ~
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Usrah itu Keluarga ^^
  • Road To Success :)
  • Ukhwah demi ALLAH itu Indah :)
  • Kem Generasi Ulul Quran III :)
  • I love all of THEM :)
  • Kasut Ohh Kasut -.-
  • Segmen Mari Kenali Saya Dan Blog Saya .
  • SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom...
  • it's all about kyuhyun :)
  • 6 reasons why sweet to be SINGLE .