Forbidden Love .
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Ukhwah demi ALLAH itu Indah :)
Thursday, December 8, 2011 • 9:37 PM • 0 comments





bismillahirrahmanirrahim ,

soalan aku , sape tak perlukan kawan dalam hidup dia ? kalau dia kat
a tak perlu , memang BOHONG . sebab ape ? hee , sebab , kawan
tuhh , penguat semangat ketika sedih , pendengar masalah yg
mungkin takde orang lain faham , MUNGKIN mereka insan yg sudi menangis DENGAN kita .

buat mereka ,
aku mintak maaf kalau ade buat korng terase dan kecik hati selama kita satu sekolah satu dorm satu dewan makan , satu kantin , SATU JIWA :)
semua yang korang bagi tymeaku nak pindah , ade aku simpan . nak tau tak ? bile kadang2 teringat korang , tak pasal2 air mata aku mengalir , *aku cengeng haha * mungkin sebab rindu sangat kot . haha . insyaAllah , aku akan ingaat kenangan kita bersama :) terima kasih sebab sudi jadi kawan , teman , sahabat aku :)
terima kasih sebab sudi temankan aku pergi toilet malam2 . terima kasih sebab sudi dengar masalah aku . terima kasih sebab sudi percaya kat aku , cerita masalah korang , walaupun hakikatnya , aku tak banyak membantu . terima kasih sebab sudi share makanan ngan aku . terima kasih sebab sudi tidur sekatil dengan aku , tak kire time f2 or f1 . aku tak sabar bilelah nak jumpe lagi kan .aku nak bagitau , AKU SAYANG KORANG ,
UKHWAH FILLAH ABADAN ABADA :)
ya Allah , AKU RINDU MEREKA ! terima kasih ya Allah ,kerana memberi aku merasa nikmat kasih sayang mereka walaupun cuma sebentar .

HARAPANKU MOGA KAU BAHAGIA SELALU SAYANG :)

kepada readers , hargai kawan , teman ,sahabat anda :)

kat bawah ni my super awesome bff , tp yang takde tu , jangan salah faham , cuma taklarat nak taip je . hehe.


first ,




:) Nur Rasyidah binti Abdullah

:) satu dorm ngan dia tahun ni . *eeditor blog aku yg korang tengok sekarang*

:) she's very awesome , budak pandaii nehh .

:) pemimpin pelajar SMKA Pedas .

:) sweet .


:) Rus !! terima kasih :) aku mintak maaf , aku tau aku ade salah nan kau. BUT FOR SURE I'll LOVE YOU FOREVER , InsyaAllah .semoga berjaya jadi kp yg baik .INGAT KENANGAN KITA ^^

harapanku , kau bahagia selalu :)

second ,




:) Arifatus Sakinah bt Amiruddin

:) satu dorm dengan dia jugak .

:) pemimpin pelajar Smka Pedas , *badar*

:) comel !

:) arifa , aku mintak maaf , aku tau aku tak terlepas drpd buat kesalahan terhadap kau , but , thanks untuk semuanya , i love you , insyaAllah selamanya :) semoga jadi pemimpin yang baik .

third ,

:) Aleeya Nadwa Roshara'madan .

:) budak kelas sebelah aku . editor yg buat blog aku santek sebelum nii .

:) cute !

:) leeya , aku mintak maaf , aku tau aku ade wat salah nan kau . and , terima kasih sebab sudi jadi kawan aku :) ingat kenangan kita ;) i love youu <3

dan farhah , ainnur ,adhlin , mardierra , fatin nabilah , fatin nurhafizah , hikmah , afifah , syafiq , fazril , firdaus dan lain2 .

entri ini khas untuk kalian .

ikhlas ,
farzanazahidah :)






PASTFUTURE
BONJOUR
"Mereka merancang, Allah juga merancang. Sesungguhnya Allah sebaik-baik perancang." 'Ali Imran:54


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Hari Raaayaaaa ~
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kem Generasi Ulul Quran III :)
  • I love all of THEM :)
  • Kasut Ohh Kasut -.-
  • Segmen Mari Kenali Saya Dan Blog Saya .
  • SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom...
  • it's all about kyuhyun :)
  • 6 reasons why sweet to be SINGLE .
  • titipan untuk wanita ~
  • keistimewaan wanita :)
  • shawl vs. tudung LABUH :)