Forbidden Love .
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
header for segmen :)
okayy , korang nampak header atas ni ? haa , aku join segemen oleh cik lyssa #cik lyssa,cik lyssa , sy pangil akak boleh ?hihi. tujuan segmen ni yelah untuk mengeratkan lagi hubungan dengan bloggers2 lain . so , ape salah nye kan ? tunggu ape lagi , jom join ramai -2 :)


nama dalam IC : Farzana Zahidah Fadzil
umur: baru 14 tahun laa . #yelaa , aku tau aku budak kecik lagii . hehe :D
aku blogger drpd NEGERI SEMBILAN . #orang nogori nii . hihi .
sekolah pun mesti laa kat n9 jugak :D


kenapa aku buat blog ? sebab , aku teringin sangat nak cube buat blog . then , aku tengok , blog-blog ni semua comel-2 + cantek-2 ,aku pun nak jugak .#jeles makk ~ hihi . the other reason is , ade sekali tu , aku tension sangat , then , kawan aku kata , ''kau try laa buat blog '' , aku pun terus bukak lappy dan bukak laman web blogger .tu laa sedikit sebanyak yg aku boleh share . 


SIAPA YANG TARIK AKU DALAM DUNIA BLOG NII ? ---> kawan . nama dy NUR RASYIDAH ABDULLAH .  #amboi shyda , bangge lah tu ? aha , kidding jea . sorry kawan :)


okayy , that's all . k'bye blogger ~


notakaki: kak lyssa , terimakasih sebab buat segmen ni. FYI , i like ur blog sis :)



Labels:



PASTFUTURE


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Hari Raaayaaaa ~
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • it's all about kyuhyun :)
  • 6 reasons why sweet to be SINGLE .
  • titipan untuk wanita ~
  • keistimewaan wanita :)
  • shawl vs. tudung LABUH :)
  • latest :)
  • jalinan hati ke hati :)
  • semalam (:
  • huu . rinduu.
  • tolong beritahu dia:)