Forbidden Love .
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
JANGAN TIRU AKSI INI DIRUMAH,HAHA:D

KADANG-KADANG ,KITA KALAH DENGAN PERASAAN KITA .EVEN AKU SENDIRI PERNAH ;)

BUT IT'S OKAY SAYANG ,WE CAN MAKE IT .

SETIAP PERKARA YANG TERJADI ADA HIKMAHNYA,KAN?

OF COURSE :)


AKU SURE MESTI KORANG  PANGGIL DIA 'SAYANG' DLL .

BILA TENGAH MARAH - MARAH ,SEBUT  ''SAYANG ....''

SURE CAIR ,TAK PERCAYA? CUBE TRY~

KALAU AKU LAHKAN ,NMPAK ORANG TU DENGAN ORANG LAIN ,

EVEN DIA  JUST  JALAN DENGAN ORANG LAIN ,

AKU JEALOUS=='

NAK TAU SEBAB APE?

SEBAB AKU NI KUAT JELES:P

TAPI ,PERNAH TAK KITA FIKIR ,

DENGAN ALLAH ,ADA KITA CAKAP KITA SAYANG ALLAH ,

ATAUPUN ,UHIBU ALLAH ,WO AI NI ALLAH ,I LOVE ALLAH .

APA-APA PUN ,ANDAI KATA CINTA ITU TERBIT DI HATI KITA,

BERDOA LAH KAT ALLAH SUPAYA IA KEKAL .

CINTA DUNIA DAN AKHIRAT.

JANGAN TAKUT SAYANG ,

INGATLAH ,KITA ADA ALLAH .

PERCAYA  PADA JANJI ALLAH .

SEKIAN ,SALAM SAYANG DARIPADA INSAN YANG TIDAK MENGERTI MAKNA CINTA:)
FAHAMI:
siapapun yang mengungkapkan arti cinta,mereka tidaklah benar. karena cinta tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Nobody can tell what love is. Everyone has their own love. And whatever it is,love can be an angel and also devil.


PASTFUTURE


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Hari Raaayaaaa ~
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • cerita hari ini:)
  • tentang hidup~
  • sekolah baru sekolah baru~
  • when a true friend comes to me T.T
  • pindah,pindah:(
  • hidup ni...
  • kawan:(
  • contest blink-blink:)
  • photos:)
  • indahnya hidup~