Forbidden Love .
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
kakak tersayang*saya takde kakak ,jadi akaklah jadi akak sy^^ hehe.


untuk akak ,assalamualaikum :)

kak ,hidup tak selalu indah ,langit pulak tak selalu cerah .mungkin ,apa yang terjadi kat akak ,ada kebaikannya ,mungki nak uji sejauh mana kekuatan akak , lepas ni ,saya tak nak dengar lagi ayat ni keluar drpd mulut akak:*akak tak mampu ,akak tak boleh ,dan sebagainya* saya yakin dan pasti sangat akak boleh .akak...SAYA SAYANG AKAK ,SAYANG SANGAT :) bila akak dah kluar sch ,jangan lupe saya ea? promise my dear:)
saya percaya akak ,kita dah janji kan?:)kita dah janji tuk share semuanya ,ea,semua.saya janji saya takkan ckp merepek2 macam td ,sebab sy sayang akak ,akak pun jnji ea?

hmm .rasa rindu kat SMKA PEDAS @ SMKA DATO' ABU HASSAN HAJI SAIL terasa lagi seyh~ terutama kat budak2 pedass!shyda aku rindu kau ,arifaaa~huaaaT.T

beloved arifaa T.T


kak ecaahh :(1
kak ecah ,series rindu gler kat akak .


last but not least ,my BFF shydaa ! rindu kkau mokkXD
kau lah yang paling aku rindu ,rindu gila!



okaylah ,nanti sambung lagi ~ byeee.

assalamualaikum :)



PASTFUTURE


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Hari Raaayaaaa ~
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • sabar dan terus sabar T.T
  • CINTA ITU INDAH:)
  • cerita hari ini:)
  • tentang hidup~
  • sekolah baru sekolah baru~
  • when a true friend comes to me T.T
  • pindah,pindah:(
  • hidup ni...
  • kawan:(
  • contest blink-blink:)