Forbidden Love .
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
cikgu dan papan hitam:)



buat pengetahuan korang,cikgu math aku,Cikgu Aisyah,

mak sedare kak Farah Amirah ,hoho,baru tau.

kak Farah! saya dah jumpe mak sedara akak.haha:D

hmm,bila tengok budak-budak perempuan dalam kelas tu,

jujur cakap,memang diorang baik gila!

nama yang aku boleh ingat,rashidah,*shyda! teringat kau weyh~ fatin,kamariah,
jamiah afifah ramai lagilah~
huahua

tapi,aku tak excited langsung masukk sekolah tu,

tatau kenapa.

mungkin masih belum dapat lupakan smka pedas,bumi tarbiyah ~

takpelah,bak kata kak ecah zai,

mungkin hijrah lebih baik,untuk diri kita.

apa-apa pun,
ADA HIKMAH DI SEBALIK APA2 YANG TERJADI.

okaylah,
 till then,
byee,
aku sayang korang.
assalamualaikum.


PASTFUTURE


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Hari Raaayaaaa ~
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • when a true friend comes to me T.T
  • pindah,pindah:(
  • hidup ni...
  • kawan:(
  • contest blink-blink:)
  • photos:)
  • indahnya hidup~
  • kelawar?
  • tiba-tiba...
  • alhamdulillah:D